Hide table of contents

Manager/ka ds. Fundraisingu – Polska

Dowiedz się więcej i aplikuj: Manager/ka ds. Fundraisingu – Polska job - Polska, Zdalna praca - Compassion in World Farming

Miejsce pracy: Praca zdalna (wykonywana z lokalizacji w Polsce); wszyscy pracownicy są zobowiązani do uczestniczenia w spotkaniach zespołu i wydarzeniach organizowanych w naszym biurze w Warszawie – prawdopodobnie raz lub dwa razy w miesiącu.
 

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony, pełny etat (40 godzin tygodniowo, poniedziałek–piątek, 9:00–17:00)

Wynagrodzenie: Do 9 170 PLN brutto miesięcznie (w zależności od umiejętności i doświadczenia)

Termin składania aplikacji: 14 listopada 2025 r.

Dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny w języku polskim i angielskim

 

O nas

Compassion in World Farming Polska jest częścią międzynarodowej organizacji Compassion in World Farming działającej na rzecz poprawienia losu zwierząt hodowlanych, promocji diet roślinnych i zmiany rolnictwa w kierunku bardziej przyjaznego środowisku. Mamy swój udział w kampaniach, które przyniosły realne zmiany dla zwierząt. Jesteśmy ludźmi, którzy niesprawiedliwość wobec zwierząt traktują osobiście. I zupełnie nie przesadzając – tak, chcemy zmienić świat!

Nasza międzynarodowa siedziba znajduje się w Godalming (Wielka Brytania), a członkowie zespołu pracują w 14 krajach na czterech kontynentach, w tym w USA, Włoszech, Francji, Polsce, Holandii, Hiszpanii, Czechach, Chinach oraz w biurze ds. polityki w Brukseli. Stanowisko to jest częścią Globalnego Działu Fundraisingu, który liczy ponad 50 osób i obejmuje zespoły ds. Filantropii, Darowizn Indywidualnych, Spadków, Digitalu, CRM i Marki, działające głównie w Wielkiej Brytanii (siedziba główna) oraz w sześciu innych krajach fundraisingowych w USA i Europie.

 

Opis stanowiska
 

Jako Manager/ka ds. Fundraisingu będziesz odpowiedzialny/a za opracowanie i realizację strategii fundraisingowej w Polsce skierowanej do darczyńców indywidualnych. Będziesz zarządzać pozyskiwaniem, utrzymywaniem i rozwojem darczyńców – głównie poprzez kanały cyfrowe – oraz nadzorować kluczowe kampanie, w tym kampanię 1,5% podatku i kampanię testamentową. Będziesz ściśle współpracować z polskim zespołem oraz międzynarodowym zespołem ekspertów fundraisingu.
 

Główne obowiązki

Strategia i zarządzanie

  • Opracowanie i wdrożenie strategii fundraisingowej zwiększającej dochód organizacji
  • Zarządzanie budżetami, prognozami i raportowaniem wyników
  • Kierowanie pracą Specjalisty/tki ds. Fundraisingu w Polsce

Fundraising cyfrowy

  • Pozyskiwanie i utrzymywanie darczyńców indywidualnych poprzez e-mail, reklamy płatne, media społecznościowe, wysyłki listowne i inne kanały oraz  optymalizację strony internetowej
  • Tworzenie angażujących kampanii fundraisingowych zgodnych z naszą misją i działaniami kampanierskimi
  • Współpraca z międzynarodowym zespołami w celu poprawy doświadczenia darczyńcy
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi darczyńców

Zarządzanie kampaniami

  • Nadzór nad coroczną kampanią 1,5% podatku
  • Nadzór nad programem darowizn w testamentach

Zarządzanie danymi i raportowanie

  • Dbanie o bazę danych darczyńców w systemie CRM (Salesforce)
  • Analiza wyników kampanii i optymalizacja ścieżek darczyńców

Zarządzanie dostawcami

  • Zarządzanie relacjami z agencjami i dostawcami usług fundraisingowych

 

Profil kandydata/tki

Jesteś osobą strategicznie myślącą, z doświadczeniem w fundraisingu i pasjonują Cię zwierzęta hodowlane. Dobrze odnajdujesz się we współpracy zespołowej i motywuje Cię realny wpływ na świat.

Wymagane umiejętności i doświadczenie:

  • Udokumentowane sukcesy w marketingu i/lub fundraisingu cyfrowym
  • Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami wielokanałowymi i współpracy z agencjami kreatywnymi
  • Silne umiejętności analityczne i podejmowanie decyzji w oparciu o dane
  • Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w segmentacji odbiorców, pracy z systemami CRM (preferowany Salesforce) i raportowaniu

Mile widziane:

  • Znajomość Meta Ads, Google Ads i Google Analytics
  • Wiedza na temat metod i przepisów fundraisingowych w Polsce
  • Doświadczenie w sektorze NGO lub organizacjach charytatywnych

 

Co oferujemy

  • Stałe zatrudnienie w organizacji kierującej się misją
  • Prywatna opieka medyczna i Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
  • Laptop służbowy i elastyczne warunki pracy
  • Możliwość prowadzenia kampanii o realnym wpływie i współpracy międzynarodowej
  • Wspierający, pełen pasji zespół, który chce zmieniać świat dla zwierząt hodowlanych

 

Aplikacje

Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych w języku polskim i angielskim: CV oraz list motywacyjny (mogą być połączone w jeden plik). Kandydaci proszeni są o wskazanie miejsca zamieszkania w CV.

Formularz aplikacyjny jest w języku angielskim. Aby przetłumaczyć go na polski, zaakceptuj ciasteczka i kliknij ikonę tłumaczenia w prawym dolnym rogu. 

*Uwaga: Prosimy o wypełnienie formularza w języku polskim bez używania znaków diakrytycznych – system ich nie rozpoznaje.

 

Dowiedz się więcej i aplikuj: Manager/ka ds. Fundraisingu – Polska job - Polska, Zdalna praca - Compassion in World Farming

Termin składania aplikacji: 14 listopada 2025 r.

Proces rekrutacyjny

Rozmowa wstępna – przez Teams, zadanie przesyłane po rozmowie

Etap 1 – Rozmowa kwalifikacyjna przez Teams

Etap 2 – Rozmowa kwalifikacyjna przez Teams
 

Ważne! Prosimy o dołączenie poniższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych:
 

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

2

0
0

Reactions

0
0

More posts like this

Comments
No comments on this post yet.
Be the first to respond.